Complaint: klacht over cottage 113 en behandeling op het park heijderbos

user-113766 on 08 July 2012 about CenterParcs in category Vakantieparken

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

1:bij aankomst in de cottage is het huisje niet schoon.nl. ruiten aan de binnenkant vuil van kinderhandjes en doodgeslagen vliegen, uiteen vallen van de afzuigkap,niet goed werkende koelkast,niet goed werkende schuifpui,vuile radiator woonkamer heel veel stof/spinneraggen in het rooster vloer en wat ik nu nog vergeet.Ook als je de schuifpui open had, zat binnen de kortste tijd, het huis vol met vliegen,een plafon vol de vliegenmepper lag al klaar voor ons in de cottage die we rijkelijk gebruikt hebben. bij receptie klacht neergelegd wat men heeft geprobeerd dit zo “goed”mogelijk op te lossen door de schoonmaakploeg/interne dienst te sturen.schuifpui bleef moeilijk gaan, koelkast koelde toch onvoldoende, wij zijn geen weekend weg om de controle van een huisje te blijven doen.
2: bij het bezoek aan het terras van het sport café waren de terras tafels zo vies, wij dachten eerst dat de tafels verweerd waren, maar bij nader inzien bleek het een laag vastgekoekt vuil op te zitten van weken oud. op het moment dat wij er aan kwamen was het café nog niet open. daarom zagen wij dat het personeel,de asbakken zo op de vieze tafels zetten en kwam men de bestelling opnemen.
3: zondag 1 juli hadden we afgesproken om met 8 personen, waaronder 2 kinderen, te eten bij market restaurant om 19.30 Men kan daar afspreken voor een lopend buffet tussen 17.00 en 20.00 uur.we hadden nog maar net het voorgerecht “soep/brood en dergelijke gepakt, of het werd al van het buffet verwijdert, en werd het schoon gemaakt. tijdens het verdere eten, werd de grote afzuiginstallatie schoon gemaakt en was er verder drukke bedrijvigheid rondom het opruimen. dit alles al rond 20.00 uur/20.15. Ik heb het personeel daar wel op aan gesproken, omdat één van ons nog stokbrood wou hebben, dat bleek op te zijn terwijl in dat even daarvoor nog zag liggen. in plaats daarvan kreeg men een paar plakjes wit brood ter compensatie, niet goed dus.
Het was niet druk in het restaurant, vermoedelijk ook door de EK finale, maar dat m.i geen reden zijn zo behandelt te worden. Later zag ik ook op mijn rekening dat er 9.90 in rekening is gebracht voor de kinderen, wat ik later zag dat de kinderen gratis zijn vanaf 29/6. dus teveel betaald en zeker niet gezellig gegeten.niet van het eten genoten. we voelden ons niet welkom,en gehaast, om maar zo snel mogelijk weg te gaan. kosten totaal: 168.90. voor 6 volwassenen en 2 kinderen.
3:communicatie tussen de badmeesters is niet optimaal. De kleinste van ons gezelschap een jongen van 7 jaar moest meerdere malen per dag bewijzen, dat hij kon zwemmen.

Wij bezoeken al ruim 30 jaar diverse parken van jullie, zonder enige klacht, daarom zeer verbaast dat ons dit allemaal overkwam. we hebben dit ook kenbaar gemaakt aan de general manager Lars van Pelt. Deze deed het verzoek hier een klacht over te maken met vermelding van cottage nummer.

Desired solution:

Ik denk dat dit niet het gezelligste weekend voor ons geweest is, wat wij wel van centerparcs verwachten. nl. een onbezorgd weekend. met alles wat hiervoor genoemd hebben, zijn we de helft van de tijd bezig geweest om problemen op te lossen en niet genoten van het lopend buffet wat wel veel geld kost.

Tegemoetkoming van jullie kant zal wel op z'n plaats zijn. Wij wachten Uw reactie af.

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is picked up by CenterParcs

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is solved by CenterParcs

CenterParcs

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

De klacht werd afgehandeld door de afdeling Guest Relations van het desbetreffende park.

All complaints of