Complaint: Klacht over een buschauffeur

user-100549 on 03 May 2012 about Arriva in category Openbaar Vervoer

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Gisteren woensdag 02-05-2012 reed ik met lijn 68 Vught via de Baarzen naar Vught (11.30) maar m’n dochter huilde in de bus waarop de buschauffeur riep: kan je haar niet stilhouden??Waarop ik riep PARDON!!en hij herhaalde de vraag nog een keer waarop ik weer antwoorde: NEE,dat kan niet!!Alsof dat niet genoeg was,riep hij: had u uw dochter niet thuis kunnen laten,waarop ik weer antwoorde PARDON!!&u bepaald hoe ik m’n dochter moet opvoeden,verrekte GEK.Excuses voor mijn woorden maar hij hoeft niet zo tegen mij te praten want mijn dochter is niet de enige kind die huilt in een bus,de buschauffeur zal z’n dag wel niet hebben gehad maar ik ben daar dus niet van gediend.Met vriendelijke groet, Genevieve Heesakkers

Desired solution:

Ik zou graag dat dit word gemeld naar desbetreffende buschauffeur.Hoop dat dit grondig word uitgezocht&dat ik er iets van hoor.

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is picked up by Arriva

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is solved by Arriva

Arriva

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Geachte mevrouw

Hartelijk dank voor uw reactie via de website klacht.nl. We stellen het op prijs dat u uw ervaringen met onze dienstverlening laat weten, wij kunnen ons voostellen dat deze busreis voor u geen prettige ebeleving is geweest. Toch kiezen wij ervoor om uw reactie op te nemen in ons eigen Klantreactie registratiesysteem. Dit geeft ons een betere mogelijkheid om uw reactie snel en op de juiste wijze af te handelen. Alle geregistreerde reacties tezamen geven ons een goed overzicht op welke manier wij onze diensten en service voor reizigers kunnen verbeteren.

Wist u dat u uw reactie ook rechtstreeks bij ons kunt achterlaten via https://www.arriva.nl/nc/klantenservice/neem-contact-op ? Wij wensen u nog een Goede Reis!

All complaints of