Complaint: klacht over het bezorgen van onderstaand pakje

user-145480 on 28 November 2012 about Selektvracht in category Koeriersbedrijven en post

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Traceer je pakjes
Het verloop van het transport van uw pakje met barcode 3SQP0001033581 ziet er als volgt uit:
23-11 2012 Pakje is gesorteerd in sorteercentrum
24-11 2012 Pakje is onderweg naar lokaal depot
24-11 2012 Pakje is ontvangen op depot en wordt vandaag aangeboden
24-11 2012 Bezorger is met pakje onderweg
24-11 2012 Uitvoerdatum gewijzigd door depot
27-11 2012 Pakje wordt op eerstvolgende bezorgdag opnieuw aangeboden
27-11 2012 Bezorger is met pakje onderweg
27-11 2012 Geadresseerde was niet thuis
27-11 2012 Geadresseerde was niet thuis
27-11 2012 Pakje wordt op eerstvolgende bezorgdag opnieuw aangeboden
28-11 2012 Pakje wordt volgens afspraak op depot afgehaald door geadresseerde

Desired solution:

Dat het pakje of bij mij opnieuw word aangeboden of bij mij buren op huisnummer 75 P.
Ik lees dit nu maar heb geen melding in mijn brievenbus gehad dat het pakje is aangeboden men kan ook in de avonduren of zaterdag komen. En van een afspraak dat mijn pakje op het depot door mij wordt afgehaald is bij mij niets bekend dat had dan via een bon kenbaar gemaakt moeten worden ik kan ook niet begrijpen wat hierboven staat Pakje wordt op de eerstvolgende dag opnieuw aangeboden dus op 28 november en vervolgens staat er op 28 november dat het pakje volgens afspraak word opgehaald op depot dat dus niet bij mij bekend is.

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by Selektvracht

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by Selektvracht

Selektvracht

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

De klacht is in behandeling genomen. Tevens is er met de klant naar een oplossing gezocht.
Ik heb namens Selektvracht B.V. mijn excuses aangeboden.

Met vriendelijke groet,

Selektvracht B.V. Webcare Team

All complaints of