My complaint:
Januari 2010 een zwart lederen hoekbank besteld en geleverd gekregen. Na 1,5 jaar ontdekte we een scheur in het leer bij het lounge gedeelte. Contact gezocht en laten repareren. Garantie voorwaarden bleek dat er het tweede jaar maar 2/3 vergoedt werd en de rest eigen rekening wat tweehonderd euro in hield. Absurd maar toch maar laten repareren, zonde van de bank. Bank 8 weken kwijt geweest voor reparatie! En dat voor het vervangen van 1 stuk leer!
Nu 8 maanden later ontdekken we op 3 andere plekken ook weer scheuren in het leder. Bank bestaat uit vier delen (u-bank) en op ieder deel is nu dus al schade. Schade zit tussen de banken en niet eens op het zit gedeelte.
Dit mag toch niet gebeuren met een bank van twee jaar oud, Woonsquare? Er is een normaal gebruik van de bank.
Voor eventuele reparatie gaan we dus echt niet nog een keer betalen!
Hele slechte kwaliteit geleverd en dus nooit meer een bank bij Woonsquare!!!
Desired solution:
Kosteloze snelle reparatie en een totale controle op de gehele bank en een excuses op zijn plaats!