Complaint: klacht wordt niet serieus genomen.

Tiki030808 on 18 November 2013 about neckermann.com in category Online Warenhuizen

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

sinds 4 dagen ben ik bezig om een bevestigingsmail te krijgen .Er wordt mij steeds een datum beloofd maar geen mail. Diverse keren gebeld. Ik kom niet verder dan de klantenservice. Ook niet als ik vraag om doorverbonden te worden met de betreffende afdeling of webcare team. Ook wordt mij geen duidelijk antwoord gegeven waarom het zo lang moet duren voordat ik een bevestigingsmail ga ontvange.

Desired solution:

De gevraagde bevestigingsmail vandaag voor 16.00uur naar mij e-mailadres te sturen of telefonisch contact met mij op te nemen door het webcare team.

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent an email to neckermann.com about your complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by neckermann.com

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by neckermann.com

Message from from Klacht.nl

11 years ago - User added a review about the solution that neckermann.com posted

Tiki030808

Responded on 22 November 2013 at 10:19

ben tevreden met deze oplossing

neckermann.com

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

We hebben telefonisch contact gehad met 'Tiki030808' om dit tot een goed eindresultaat te brengen.
De gevraagde en noodzakelijk bevestigingse-mail is inmiddels naar 'Tiki030808' verzonden.

All complaints of