My complaint:
Het is inmiddels 4 weken geleden dat ik schoenen heb besteld bij Zalando, het geld heb ik meteen overgemaakt, helaas waren de schoenen te klein en een dag erna heb ik deze retour gestuurd. Ik kreeg van Zalando netjes een mail dat het product geretourneerd is. In de veronderstelling dat het bedrag van de schoenen teruggestort werd, maar helaas is dit nog steeds niet het geval. Ik heb daarna wederom een mail gestuurd, wanneer het bedrag teruggestort zou worden. Nu blijkt dat er een technische storing is in het boekhoudsysteem. Zalando verzocht mij om nogmaals de naam van de rekeninghouder en het rekeningnummer op te geven. Ik heb een mail teruggestuurd en vervolgens is mijn mail aan de financiële afdeling voorgelegd. Tot op heden is er nog steeds geen actie ondernomen, althans ik heb niets meer van Zalando vernomen.Voor een webwinkel zoals Zalando die voorzien is van een thuiswinkelwaarborg keurmerk vind ik dit gewoonweg onacceptabel
Desired solution:
als ik het bedrag op zeer korte termijn teruggestort krijgt