Complaint: Klacht Zalando: Zalando zet mijn klacht zelf op opgelost

user-153686 on 23 January 2013 about Zalando in category Internetshops - Schoenen

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

ik heb vorige week 2 klachten ingediend via klacht.nl. Zalando reageerd hier vervolgens snel op en zet de klacht op ophgelost tot 2 keer toe. MIJN KLACHT IS NIET OPGELOST!!!!!!!! ik wil mijn geld terug. Zo kan ik ook klachten oplossen zalando.

Desired solution:

IK wil per direct mijn geld terug en een coulante vergoeding voor de irritatie en gemiste rente.

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by Zalando

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by Zalando

Zalando

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Geachte meneer Mezach,

u geeft aan dat u uw betaling nog niet heeft ontvangen. Wij hebben uw gegevens direct doorgegeven aan onze boekhouding en wij hebben zojuist de melding gekregen dat uw betaling gisteren succesvol is teruggeboekt naar uw rekening. Vanwege de verwerkingstijd van de bank en het weekend zal het bedrag naar verwachting begin volgende week weer zichtbaar zijn op uw bankrekening.

Wij begrijpen uw frustratie volkomen en bieden dan ook graag nogmaals onze oprechte excuses aan voor het ongemak.

Met vriendelijke groet,

Koen de Vries,
Customer Care

All complaints of