Complaint: klachten

user-176412 on 01 May 2013 about Arriva in category Openbaar Vervoer

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Jullie hadden Koniginnedagactie 1,50 met de bus naar Rotterdam of Utrecht. Komt mijn zoon in de bus word er verteld door chauffeur dat er geen actie is terwijl het op de site stond en jullie ermee adverteerden in de bus. Mijn zoon moest dus duur betalen. Bus zat stampvol. Mensen moesten van chauffeur met 4 mensen op 2 stoelen gaan zitten. Lijkt mij onverantwoord. Heb jullie 0900 kl.service gebeld en heb 5 min.aan telef.gezeten en kreeg te horen dat er geen actie was voor Rotterdam/Utrecht. Nou, weer een leuke actie dus. Weet niet wie dit heeft verzonnen?

Desired solution:

Wij wonen in Schoonhoven en weten vaak niet waar we aan toe zijn met jullie/acties. Er maken 3 pers.gebruik van openbaar vervoer van mijn gezin (2 studenten)
Meer duidelijkheid zou fijn zijn.
Ik ben tevreden als jullie eens tegemoet kwamen met de kosten.

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have posted a tweet about your new complaint about Arriva

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have posted reminder on Twitter to remind Arriva to pickup complaint

All complaints of