My complaint:
Geachte heer/mevr
24-10-2011 is de klacht die ik bij u indiende in behandeling genomen.
02-12-2011 nog niets vernomen
Desired solution:
een reactie van u ben ik al tevreden
user-72280 on 03 December 2011 about CenterParcs in category Vakantieparken
Geachte heer/mevr
24-10-2011 is de klacht die ik bij u indiende in behandeling genomen.
02-12-2011 nog niets vernomen
een reactie van u ben ik al tevreden
Message from from Klacht.nl
12 years ago - Complaint is picked up by CenterParcs
Message from CenterParcs
12 years ago - Geachte gast, We hebben uw melding gelezen. We begrijpen dat het erg vervelend is dat u nog geen reactie heeft ontvangen op uw klacht van 23 oktober 2011. Uw klacht is parkgerelateerd. Om die reden hebben we deze doorgegeven aan het desbetreffende park. Helaas heeft dit park een achterstand opgelopen bij het beantwoorden van haar e-mails. We bieden u in naam van het park onze welgemeende excuses aan. Uiteraard wordt uw klacht met de meeste aandacht en zorg in behandeling genomen en zal u een goed onderbouwd antwoord ontvangen. We vragen het park u zo spoedig mogelijk een antwoord te bezorgen. Met vriendelijke groeten, Webcare Team Center Parcs
Message from from Klacht.nl
11 years ago - Complaint is solved by CenterParcs
Responded on 25 March 2015 at 07:50
De klacht werd afgehandeld door de afdeling Guest Relations van desbetreffend park.