My complaint:
Geachte,
in februari dit jaar heb ik diverse meldingen gedaan van het telkens weer uitvallen van internet. Dit zou beter worden en omdat het niet beter werd en KPN dit ook beaamde zou ik een compensatie krijgen. Echter heb ik deze nooit mogen ontvangen. Nu heb ik daar niet moeilijk over gedaan maar ondertussen is ook de opneemfunctie weg komen te vallen omdat mijn harddisk niet meer werkte. ik mocht deze in de winkel om komen ruilen want er waren nog nieuwere modellen met harddisk beschikbaar echter heb ik er eentje gekregen zonder harddisk. na gebeld te hebben blijkt dat die modellen helemaal niet meer bestaan en ben ik mijn harddisk kwijt terwijl ik er destijds wel een groot bedrag voor heb betaald.
Desired solution:
Heel graag zou ik van u alsnog een compensatie ontvangen en dan eentje die u daadwerkelijk waar gaat maken. Ik denk dan aan een bedrag in gelden. Ook zou een geldelijke vergoeding voor het destijds hebben moeten kopen van een harddisk recorder op zijn plaats zijn in deze.