Complaint: contact-problemen

user-43852 on 16 March 2011 about Klachten- of geschillencommissies Algemeen in category Klachtencommissies

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Mijn klacht is dat ik me er voor een tweede keer ingeluisd voel.
De eerste keer was ik gewoon te snel en zat ik er aan vast, jullie boden me toen de mogelijkheid om het bedrag per maande te betalen (wat wel weer duurder was).
Ik heb toen meteen de opzegging in gang gezet. Nu zag ik 2 of 3 dagen geleden dat er weer €239 op het afschrift van mijn creditcard stond. Paniek, ik ben nog steeds een minder-valide vrouw van 55 die onder het sociaal minimum zit.
Mail geschreven waarop ik er een terug kreeg met het verzoek een kopie te sturen van de opzegging. Die heb ik dus niet gekregen of niet af kunnen drukken.
Wat ik wil is dat dit met onmiddelijke ingang wordt beeindigd en dat mijn geld teruggestort wordt.
Net heb ik voor de zekerheid weer een 1 2 3 brief ingevuld waarop ik een contractnummer en klantnummer diende in te vullen, nergens te bekennen dus heb ik er maar vraagtekens op gezet. Nu druk ik alles af en jullie zijn al op tv geweest waar soortgelijke klachten aan de buitenwereld bekend werden gemaakt. Alleen die brief al, daar slaan jullie geld uit. Twee telefoontjes á €1,30 om pincodes te verkrijgen. Is om ziek van te worden.
Ik ben gelukkig verzekerd voor rechtsbijstand en het lijkt erop dat je dat zeker moet hebben voordat je met jullie in zee gaat.

Gewenste oplossing

Dat ik me dus terugwerkende kracht vanaf 22 febr. jl. niets meer met het hele Parship-gebeuren te maken heb en dat mijn geld teruggestort wordt.
Als dat volgend jullie niet kan dan geen 3 maanden maar 1 maand verlenging, dus tot 22 maart.

All complaints of