Complaint: sollicitatie

user-23288 on 29 September 2010 about Klachten- of geschillencommissies Algemeen in category Klachtencommissies

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Ik schrijf u deze mail om mezelf wat duidelijkheid te verschaffen, ik heb u al eerder gemailt ten aanzien van dezelfde situatie.
Ik zou het prettig vinden nu eens serieus genomen te worden in mijn verzoek, duidelijk antwoord te krijgen op datgeen ik in de onderstaande kopie die al aan Joyce van der burg heb verstuurd en gevraagd. En weigert mij een duidelijk antwoord hierop te verschaffen !
Ik weet dat jullie weer op zoek zijn naar nieuwe kandidaten en zou het erg op prijs stellen als mijn aanvraag ook als dusdanig serieus te nemen.
En wens niet kortaf te woord gestaan te worden. Hieronder vindt u een kopie van hetgeen ik haar heb opgestuurd.

Beste Joyce,

Bij deze schrijf ik je nog een laatste mail in de hoop wat duidelijkheid te scheppen
over de ontstane situatie, wat bij mijn weten is ontstaan door een miscommunicatie…
hierbij gevoegd vindt je het mailtje wat je me destijds hebt gestuurd;
to manolito banks
date Fri, Apr 16, 2010 at 11:08 AM
subject RE: Sollicitatie UPC

hide details Apr 16

Beste Manolito,

Sorry dat ik je naam niet goed geschreven heb, dit was uiteraard niet te bedoeling.

Bedankt voor je cv. Helaas ga ik je niet uitnodigen op basis van je cv.

Je hebt heel veel gedaan, maar ik zie te weinig aansluiting met de functies die wij momenteel beschikbaar hebben in het callcenter.

Daarbij denk ik dat het salarisverschil erg groot zal zijn.

Uiteraard wens ik je veel succes met je verdere sollicitaties en bedankt voor je interesse in UPC.

Met vriendelijke groet,

Joyce van der Burg

Recruiter

UPC Nederland

Rivium Promenade 100

2909LM CAPELLE AD IJSSEL

Postbus 806

2900AV CAPELLE AD IJSSEL

Zeer spijtig dat het dus zou gaan om een salaris verschil…Om te begrijpen waarom dit is gebeurt zou ik willen vragen op wat dat salaris verschil is gebaseerd ? Als ik het goed heb, werkt een jongen genaamd Jasper van Vliet bij jullie ? En laat het toeval nu zo zijn dat hij en ik exact hetzelfde werk hebben gedaan.Met één verschil dan en dat is dat ik hem heb getraind.Hiermee wil ik niet arrogant doen of pochen van hoe goed ik nou wel niet ben,
maar puur een voorbeeld geven met de aansluiting die ik volgens mij wel heb met de functie waar jullie op dit moment naar op zoek zijn.
Ik weet dat als je mij een kans zou geven om op een persoonlijk gesprek te komen, ik je het tegendeel kan en mag bewijzen.
Het enige wat ik wil is een leuke baan zoals Ruben van Doorn en Jasper van Vliet die al hebben.
Is het echt teveel gevraagd mij een kans te geven een persoonlijk gesprek met je kunnen en mogen hebben ?
Gezien het feit dat jullie wederom op het zoek zijn naar mensen ?

Hopend op een positief antwoord,
en met vriendelijke groet,

Manolito

Ik hoop dat dit enige duidelijkheid verschaft over hetgeen ik bedoel en wens ik een antwword op een vraag waarmee ik iets kan ?
en niet het hieronder volgende ?

manolito banks
date Wed, Sep 29, 2010 at 1:53 PM
subject RE: Sollicitatie UPC

hide details 1:53 PM (2 hours ago)

Images are not displayed.
Display images below – Always display images from jvdburg@upc.nl

Beste Manolito,

Bedankt voor je email.

Volgens mij is er geen spraken van miscommunicatie.

Ik heb je afgewezen om verschillende redenen, en ik blijf bij deze beslissing.

Met vriendelijke groet,

Joyce van der Burg

Recruiter

UPC Nederland

Rivium Promenade 100

2909LM CAPELLE AD IJSSEL

Postbus 806

2900AV CAPELLE AD IJSSEL

Even voor alle duidelijkheid, ik denk dat er maar weinig mensen zijn die de tijd noch de moeite nemen om duidelijke antwoorden te vragen.
Ik heb zelf het voorrecht gehad een HBO bedrijfskunde te mogen hebben genoten en bij mijn weten is dit wat er met mijn vraag gebeurt niet echt de manier waarop het hoort.
Ik heb zelf thuis UPC en wil graag voor dit bedrijf werken op wat voor een manier ook, maar door dit voorval hier, begin ik ernstige twijfels te krijgen of ik überhaupt wel klant bij jullie wil blijven. En als ik heel eerlijk mag zijn, wordt hier iets gedaan, dat volgens mijn weten bij de afdeling customer service en cliënt relations niet echt thuishoort.
Verder vind ik dat betreurenswaardig dat iemand die daar werkt en nog wel degene die verantwoordelijk is voor het recruiteren, zulke onvolledige antwoorden kan en mag geven. Ik sta ervan te kijken dat iemand die er voor zorgt dat de juiste mensen op de juiste plek komen te zitten, helaas de juiste mensen niet op de juiste waarde kan inschatten. Gezien het hier gaat om klanten-service en klant-gerichtheid. Ik ben persoonlijk van mening dat men iemand die er zoveel moeite voor doet om bij jullie te mogen werken, dat dat nou juist geapplaudisseert zou moeten worden. En nou juist niet op deze manier zou mogen worden behandelt. Enige vorm van waardering en respect en misschien antwoord krijgen op de gestelde vragen lijkt me niet meer dan fair. Ik ben zeer teleurgesteld op deze gang van zaken en zal mij ook zeker niet schromen op dit voorval voor te leggen bij uw directie.
Spijtig vindt ik het dat het bijna normaal is geworden dat men zo mag omgaan met mensen.
Ik hoop op deze mail een eerlijk en oprecht antwoord te krijgen en niet één of ander standaard mailtje met een standaard groet.

Hoogachtend,

M.L.H. Veugelink

Gewenste oplossing

een persoonlijk gesprek en een kans !?

All complaints of