Complaint: klachtenafhandeling en behandeling verzekerden

user-216160 on 13 December 2013 about Menzis Zorgverzekeringen in category Zorgverzekering

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Reeds op 29 november heeft de Geschillencommissie (SKGZ), op advies van het College van Zorgverzekeraars (CVZ) Menzis GELAST om binnen afzienbare tijd, nader onderzoek te doen, als zij hun onvoldoende gemotiveerde afwijzing van een iLimb willen handhaven. (Dit in tegenstelling van de behandelende Revalidatiearts en de behandelende ergotherapeuten).
Echter Menzis doet niets en klachten hierover, worden slechts beantwoord met de standaard reactie:
“Beste heer/mevrouw,
De zaak van de heer Leenheer ligt bij de Geschillencommissie. Binnenkort ontvangt hij hierover bericht.
Met vriendelijke groet,
Alien Linnemann (en anderen)
Menzis”
Dat binnenkort duurt nu wel heel lang. Dit is voor Menzis niet vreemd, omdat zij nu al twee jaar proberen de zaak te frustreren. Maar voor iemand die opzettelijk en onnodig beperkt wordt door zijn verz(i)ekeraar, is elke dag al te lang. Zeker als dit andere klachten veroorzaakt.
Het rapport van de CVZ staat inmiddels online voor iedereen te lezen op, https://www.facebook.com/erwin.leenheer.5.
Ook nu probeert Menzis weer de zaak te rekken om zoveel mogelijk mensen niet met de waarheid te komen. Ze hoeven geen uitspraak van de SKGZ af te wachten. Ze kunnen vandaag al toestemming geven. De aanvraag hebben ze immers, incl. motivatie van behandelteam.

Desired solution:

Dat Menzis zich aan de wet houdt en de mensen hier niet voorliegt en bedriegt

Message from from Klacht.nl

10 years ago - We have sent an email to Menzis Zorgverzekeringen about your complaint

Message from from Klacht.nl

10 years ago - Complaint is picked up by Menzis Zorgverzekeringen

All complaints of