Complaint: klant is dus geen koning bij woonsquare poppeliers

user-38537 on 31 January 2011 about Woonsquare in category Meubelwinkels

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

wij hebben anderhalf jaar geleden een complete set gekocht bij poppeliers omdat het een koopje was.
na het opstallen van een halfjaar in een box pakken wij de set uit, verschillende beschadigingen aan de meubels allemaal diepe krassen en groeven. naden van de bank aan de onderkant stuk en een verkeerde kast geleverd.

als je aankomt in de winkel wordt je uitgemaakt voor rotte vis met echt te letterlijke tekst assiociaal te zijn en dat je de spullen zelf hebt beschadigt en ze niks voor je kunnen doen, naar het dreigen met radar in te schakelen kunnen ze toch luisteren en uiteindelijk na veel gezeur toch een nieuwe kast aan de beschadigde meubels doen ze niks.

nu afgelopen zaterdag de 30ste bestellen wij een hoekbank voor 1099,- deze betalen wij aan 1 minuut voor sluitingstijd.
de dag erna krijgen wij het krantje deze zelfde bank nu voor 599,- wel een andere stof maar de stof die wij hebben gekozen betaal je 100,- extra voor nu beweerd deze rot verkoper dat de stof die wij hebben gekozen 400 euro duurder is en wij gewoon de bank moeten nemen voor de prijs van 1099 nou echt belachelijk oplichterij is dit.

en als wij de bank willen anuleren kost dit 30% van het aankoopbedrag bovenop de aanbetaling. terwijl het echt 1 dag is, en die algemene voorwaarden staat vol met leugens en beloftes die ze niet na kunnen komen klant is koning nou echt niet dus valt niet met deze mensen te praten nu radar gemailt kijken wat hun doen en anders de rechtswinkel of een advocaat laat het hier niet bij zitten!!!

hebben meer mensen dit mee gemaakt?

Gewenste oplossing

dat wij deze bank gewoon krijgen voor de actieprijs van 599 en dan met onze stof die dus 100 euro duurder is gewoon een bank hebben van 699 ipv 1099.

en dat je een keer normaal te woord wordt gestaan ipv dat ze dwars door je heen kijken

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is picked up by Woonsquare

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is solved by Woonsquare

Message from from Klacht.nl

12 years ago - User added a review about the solution that Woonsquare posted

Woonsquare

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Wij conformeren ons ten allen tijde aan de cbw voorwaarden

All complaints of