Complaint: Klantenservice

user-174869 on 22 April 2013 about KPN Internet in category Alles-in-1

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Zaterdagochtend 20 april constateer ik dat ik geen internet, geen telefoon en geen televisie kan gebruiken.Na melding krijg ik te horen dat men niet in het systeem kan om een afspraak te maken met een monteur. Op zondag krijg ik bericht dat men hoopt dat er op maandochtend tussen 08:00 – 10:00 een monteur aanwezig is, zo niet dan wordt er contact met mij opgenomen. Ik ben thuisgebleven, geen monteur gezien en eind van de dag zelf weer contact opgenomen met klantenservice. Men kan kennelijk nog steeds geen afspraken maken dus ik moet maar afwachten totdat iemand contact met mij opneemt. Daarbij krijg ik vrij onhebbelijk te horen dat pas als de storing langer dan vijf dagen duurt er wordt ‘geescaleerd’. Dat is in het huidige tijdsgewricht absurd en het is ronduit onfatsoenlijk om een klant die geen internet, telefoon en internet heeft vijf dagen in de wacht te zetten. Nog afgezien wat er na de escalatie gaat gebeuren.

Desired solution:

Dat er als er een storingsmelding is er binnen 24 uur iemand op de stoep staat om te helpen. Desnoods voor eigen rekening en risico.

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent an email to KPN Internet about your complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent reminder to KPN Internet to pickup complaint

All complaints of