Complaint: Klantenservice incapabel

user-74705 on 16 December 2011 about Simyo in category Mobiele Telefonie

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Bij het inventariseren van een nieuwe telecom provider heb ik contact opgenomen met de klantenservice (wachttijden van 20 min is niet vreemd voor dit bedrijf)Ik beschreef hier mijn data verbruik (radio luisteren, mail checken en wat surfen op internet). Ik kreeg te horen dat een bundel van 1GB meer dan voldoende zou zijn.

Nu heb ik 3 dagen radio geluisterd op mn Iphone, hier worden doodleuk 135 euries voor in rekening gebracht. Bij mijn vorige provider, T-Mobile, had ik het zelfde data verbruik, zij hebben mij nooit zulke belachelijke kosten in rekening gebracht. De medewerker die ik vandaag aan de telefoon had om opheldering te vragen kwam echt totaal niet uit zijn woorden, zo incapabel als het maar kan. Hij zou me ff een extra bundel gaan aansmeren. Waarop ik hem vroeg: Wat snap je nu niet aan mijn verhaal? heb je wel naar me geluisterd? Ik ben nu dus genoodzaakt om verdere stappen te ondernemen. Iemand goede suggesties om deze geld klopperij tegen te gaan

Desired solution:

Crediteren(gedeelte) van internet data verkeer

All complaints of