Complaint: Klantenservice KPN laat het afweten!!

user-165739 on 07 March 2013 about KPN Internet in category Alles-in-1

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Wij hebben per 1 maart ons internet/vaste telefonie abonnement omgezet van Telfort naar KPN. Op 1 maart alles geïnstalleerd, maar geen internet. Gebeld met KPN, er bleek een fout in hun centrale te zitten , dit zou opgelost kunnen zijn op 6 maart. Op 6 maart hebben we nog steeds geen internet/telefonie (telfort heeft het tot dan toe nog wel gedaan), nu zit volgens KPN de fout in onze bedrading ( waar we tot een dag geleden een prima internetverbinding mee hadden via Telfort). Er zal een monteur langs gestuurd worden op onze kosten want de fout zit bij ons en het gaat ca 2 weken duren voordat deze monteur langs gaat komen!!!! Opzeggen van het contract kan volgens KPN ook niet meer want zij hebben geleverd en de fout zit bij ons. Hoezo klantenservice?

Desired solution:

Dat er per direct een monteur langs komt die het probleem op kan lossen op kosten van de leverancier, in dit geval KPN.

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent an email to KPN Internet about your complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent reminder to KPN Internet to pickup complaint

All complaints of