Complaint: Klantenservice reageert niet

user-86716 on 21 February 2012 about KPN Internet in category Alles-in-1

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Enige weken geleden vroeg ik een Internet Extra abonnement bij KPN aan. In de info op de site stond niet vermeld dat dit 20 werkdagen zou duren. Ik heb internet dagelijks nodig voor mijn werk. Dus toen ik de bevestiging kreeg waar de vermelding van 20 dagen wel op stond besloot ik de aanvraag af te zeggen. Ik belde de klantenservice en daar beloofde een dame mij een gratis dongel, zodat ik in de tussentijd toch internet had. Het zou twee dagen duren voordat ik dat ding kreeg. Hij kwam echter niet, dus ik weer bellen. Ik kreeg nu een jongeman aan de lijn die me vertelde dat ik het ding opgehaald had bij een KPN winkel. Niet dus. Daarna kon hij ‘door DE storing’ niet in het systeem. Maar hij maakte een speciale aantekening en ik zou dezelfde dag nog worden teruggebeld. Niet dus. Zonder nog maar iets van KPN betrokken te hebben, heb ik nu al een vieze smaak van dat bedrijf in m’n mond. Bovendien kan ik nu het Extra abonnement meer afzeggen.

Desired solution:

KPN moet contact met me opnemen en ik wil het Extra abonnement alsnog afzeggen. Geen vertrouwen in de toekomst met deze provider.

All complaints of