Complaint: Klantgerichtheid Boekingscentrale waardeloos

user-11773 on 01 May 2010 about Arke in category Online Reisbureaus

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Omschrijving klacht

Zaterdagochtend 1 mei, nadat we de griep van onze 19 maanden oude dochter hadden afgewacht, hebben wij ‘s ochtends vroeg contact gehad met de boekingscentrale omwille van het boeken van een reis naar Kos/Hotel Mitsis Ramira met vertrek op 2 mei a.s. Wel vluchten maar de accommodatie was terug gegeven en hier kon men niets mee doen. Ook niet op aanvraag. Dit terwijl deze reis vrijdagavond laat nog volledig beschikbaar was. Vervolgens zijn we het reisbureau van Arke in Nijkerk binnengelopen. Terplekke door Ilona Hasenbos meer dan uitstekend geholpen. Zij zag toch mogelijkheden aangezien er vluchten beschikbaar waren op 2 mei en de accommodatie per 4 mei weer beschikbaar was. Het ging hier dan slechts om 2 dagen die volgens haar dan wel op aanvraag rond zouden komen.Tot dat.. zij contact zocht met de boekingscentrale. Wel vluchten en geen aanvraagmogelijkheden omdat dit zogenaamd per fax moest. In welk jaartal leven we???!!!! Ilona vroeg meerdere keren goed door en dacht in mogelijkheden maar kreeg nul op rekest. Men wilde geen contact zoeken met het hotel; niet per mail, niet per fax en al helemaal niet per telefoon. Kortom, een verre van klantgericht en commercieel verhaal waarbij de boekingscentrale schuilt gaat achter zogenaamde procedures… Contact leggen en moeite doen, is toch wel het minste? En helemaal als je zeker weet dat het een boeking oplevert tbv Euro 1600,- Wij hebben zelf contact gezocht met het hotel en naar zeggen van de Reservation Manager Vangelis Kappas, was er meer dan voldoende plek. Met deze informatie heeft Ilona nogmaals geprobeerd om via de boekingscentrale succes te boeken en ons alsnog de zeer gewenste vakantie te kunnen bezorgen. Wederom wilde men niets maar dan ook niets doen. Dag last minute en voor Arke… dag omzet! Absoluut knudde, nogmaals afgezien van de inzet van Ilona. Haar pro-actieve werkwijze strookt geenzins met die op het hoofdkantoor! Commercialiteit in het veld maar niet op het Service Center. Hier denken ze in onmogelijkheden ipv in mogelijkheden. Met 1 telefoontje had men gegarandeert omzet gehad. Wij zijn zeer maar dan ook zeer teleurgesteld in uw organisatie!

Gewenste oplossing

Dat mag Arke zelf invullen.

All complaints of