Complaint: Klantonvriendelijk, teveel op verkoop gericht, producten proberen aan te smeren, dwangmatige verkoopvoorwaarden

user-54837 on 07 July 2011 about Woonsquare in category Meubelwinkels

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

In juni dit jaar 2 matrassen gekocht bij Woonsquare in Oss. 3 tot 5 weken levertijd. Na een week wilde ik de order annuleren. Dit heb ik schriftelijk vermeld. Ik word gebeld door Woonsquare en krijg te horen dat ik ingeval van annuleren bestelling 30% annuleringskosten dien te betalen. Volgens de receptioniste staat dit in hun algemene verkoopvoorwaarden. Deze voorwaarden zijn niet van tevoren door de verkoper verteld. Ook heb ik deze voorwaarden niet meegekregen met de aankoopbon. Verkoper is alleen maar gericht geweest op het verkopen van de matrassen. Een week later krijg ik een brief van de afdeling Juridische zaken en Incasso van Woonsquare, waarop staat dat als ik de order niet door laat gaan, ze 30% annuleringskosten in rekening zullen brengen. Al met al vind ik Woonsquare een klantonvriendelijke bedrijf. Ze zijn teveel op verkoop gericht, ze informeren klanten niet over de kwaliteit van het product en proberen alleen maar producten aan te smeren, ze informeren niet over hun dwangmatige algemene verkoopvoorwaarden, ze willen hun producten niet terugnemen en zetten hun klanten onder druk zodat ze de producten niet zo makkelijk terugbrengen. ze luisteren niet naar ontevreden klanten.

Desired solution:

Producten terugnemen zonder annuleringskosten!

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is picked up by Woonsquare

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is solved by Woonsquare

Message from from Klacht.nl

12 years ago - User added a review about the solution that Woonsquare posted

Woonsquare

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Klant heeft de goederen gewoon afgenomen

All complaints of