Complaint: klantvriendelijk

user-92500 on 22 March 2012 about Etos in category Drogisterijen

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Maandag 19 maart naar Etos,Jan Heynstraat in Tilburg. Niemand in de winkel. 2 tubes gel sensodyne+20% voor 6 euro.Dus ik neem er 2 en leg ze bij de kassa.Cassiere zegt dat dit niet de juiste tubes zijn, die liggen in de mand buiten. Ik kan ze niet vinden, dus neem dan maar andere sensodyne.”Dan zullen ze er wel niet meer zijn “is haar antwoord. Daarna wil ik nog 3 sanex deo 3e gratis.Er staan nog 3 busjes in ‘t vak. Cassiere rekent totaal 16.47 euro.(6 + 3 x 3.49) Ik betaal,maar kom er meteen achter dat dit 3.49 teveel is. Dus ik zeg: de 3e is toch gratis.Ze antwoordt:

Desired solution:

"Dit is de verkeerde, die van de aanbieding staan in het vak, daar achter". Ik zoek en zoek in het vak, geen sanex te zien. Zij ziet dat ik ze niet vindt, maar reageert weer niet. Dan geef ik maar 2 bussen terug.Nu moet de cassiere wel in actie komen. Ze gaat eerst 3 x 3.49 aan mij terug betalen, dan moet ik haar weer 3.49 geven. Ik bedank haar sarcastisch voor de service en voor het meezoeken, maar ik denk dat ze te lui was om dat te begrijpen.

Zo las ik in vorige recenties over een mevrouw die dacht dat ze in de gaten werd gehouden in de winkel.
Ditzelfde overkwam mijn vriendin in dit filiaal in Tilburg. Zij stond te overwegen welke shampoo ze zou nemen, maar werd opvallend door een cassiere gevolgd.
Dit was erg onprettig.

Ik blijf voortaan maar bij Kruidvat of andere drogisterij in Goirle. De aanbiedingsfolders van Etos gaan de papiermand in.

All complaints of