Complaint: Onterechte aanmaning

ruudje72 on 22 October 2013 about Klarna in category Betalingsdiensten

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Ik heb netjes binnen de gestelde termijn betaald via hun eigen IDeal maar kreeg toch een aanmaning, hierop heb ik contact opgenomen met de klantenservice en na een lang verhaal vertelde ze dan ze inderdaad hadden gezien dat ik via IDeal had betaald maar dat het nog niet bij hun binnen was en dat de aanmaning email dan automatisch verstuurd worden . Hier heb ik natuurlijk niets mee te maken want de partij die hun IDeal regelt doet hun werk niet goed . De aanmaning email zag er erg dreigend uit en aangezien ik zelf ook een webshop heb zal ik na deze ervaring niet voor Klarna kiezen want ik heb wel respect voor mijn klanten…….

Desired solution:

Stop met dreigende automatische emails en heb meer respect voor klanten !

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent an email to Klarna about your complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by Klarna

Message from from Klacht.nl

11 years ago - User added a review about the solution that Klarna posted

ruudje72

Responded on 22 October 2013 at 14:19

Er is geen gewenste oplossing , ze erkennen het probleem maar gaan er niets aan doen ...........geen zaken mee doen dus!!!

Message from Klarna

11 years ago - Aan de hand van de feedback die wij hebben gekregen hebben wij nogmaals contact opgenomen met de klant. Door de klant telefonisch te benaderen hebben wij wat meer uitleg kunnen geven over hoe wij gebruik maken van feedback. Wij hopen dat de klant hierdoor zijn mening over Klarna heeft bijgesteld. Met vriendelijke groet, Jasper Baas de Hond Servicevertegenwoordiger Klarna AB

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by Klarna

Klarna

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Wegens privacy redenen is de naam van de klant verwijderd.
--------------------------------------------------------------------------------------
Beste mevrouw/meneer,

Naar aanleiding van uw klacht hebben wij u een e-mail gestuurd.

Wij vertrouwen erop dat wij u hiermee naar tevredenheid hebben geholpen.

Wanneer u verdere vragen heeft, aarzel dan niet om op onze e-mail te reageren.

Met vriendelijke groet,

Jasper Baas de Hond
Servicevertegenwoordiger
Klarna AB

All complaints of