My complaint:
Op 23 september heb ik het bedrag voor een relaxfauteuil overgemaakt aan Klarna via IDEAL.
Nu krijg ik een aanmaning van Segoria dat ik de factuur nog niet betaald heb en dat er kosten boven op komen.
Het bedrijf waar ik de stoel kocht vidaxl, schuift na mijn melding alles naar mij en ik moet het maar uit gaan zoeken met Klarna. Klarna zelf is op zeer ongelegen tijden te bereiken, ik ben dan aan het werk.
Ik ben ontevreden over Vidaxl, Klarna en Segoria
Desired solution:
Vidaxl, regelt zijn betalingen via Klarna, daar is een fout gemaakt. Ik verwacht dat zij het samen uitzoeken. Ik heb de factuur pdf, waar na betaling via IDEAL, duidelijk opstaat dat de factuur betaald is.
Ik verwacht dat de aanmaning wordt ingetrokken met excuus van alle betrokkenen. Ik zal NOOIT meer iets bestellen op een site waar het bedrijf Klarna de tussenpersoon is van de betalingen.
U vraagt naar een huidige mening over klarna en ik kan niet verder zonder daar wat ingevuld te hebben, mijn huidige mening is 0 sterren