Complaint: Kletsnat.

user-53508 on 21 June 2011 about Netwerk vsp in category Koeriersbedrijven en post

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Week 22 en week 23 heb ik geen folders ontvangen, jammer.
Maar vandaag 21 juni droog en zonnige weer, kreeg ik de folders, in plastik verpakt zo vreselijk nat in de brievenbus dat de bovenste folder(Blokker) kapot was niet meer in te bladeren en de rest behoorlijk nat alleen de onderste folder was droog (Media markt).Op deze manier kunnen ze beter geen folders in de bus stoppen.

Desired solution:

Het zijn maar gratis folders maakt niet uit, maar snap niet dat iets zo nat kan worden als het in plastik verpakt is en dat ze zoiets in een brievenbus durft te stoppen.

Message from from Klacht.nl

13 years ago - Complaint is picked up by Netwerk vsp

Message from from Klacht.nl

13 years ago - Complaint is solved by Netwerk vsp

Netwerk vsp

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Geachte heer/mevrouw,

Wij hebben het bericht ontvangen dat de bezorging van reclamedrukwerk niet op het gewenste niveau is. Wij danken u dat u de moeite heeft genomen ons hierop te attenderen. Wij betreuren het feit dat wij niet die prestatie hebben geleverd die u van ons mag verwachten. Wij zullen de bezorgerscoördinator op de hoogte brengen.

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,

Afdeling Klantenservice

Proostwetering 41 • 3543 AC Utrecht
Postbus 9733 • 3506 GS Utrecht
www.netwerkvsp.nl

All complaints of