Complaint: koerier is niet langsgeweest

user-140681 on 08 November 2012 about Selektvracht in category Koeriersbedrijven en post

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

31 oktober zou er een pakket bezorgd worden. De koerier is echter niet langsgeweest en ook niet op de 6 daarop volgende bezorgmomenten terwijl op de website werd vermeld dat ik niet thuis was terwijl ik dat wel was. Ik heb twee keer gebeld met de klantenservice en heb mijn adresgegevens gecontroleerd en die klopten. Bij de klantenservice werd mijn verhaal niet geloofd en ik kreeg telefoonnummer van het depot. Bij het depot werd de telefoon niet opgenomen.

Desired solution:

Betere service en wel bezorgen van pakket.

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by Selektvracht

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by Selektvracht

Selektvracht

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

We hebben de klacht geregistreerd en spreken onze bezorger erop aan. De geadresseerde is hiervan in kennis gesteld.
Ik heb namens Selektvracht B.V. mijn excuses aangeboden.

Selektvracht B.V. Webcare Team

All complaints of