Complaint: Komen geen enkele telefonische afspraak na.

Jochem on 06 May 2013 about NLE in category Energieleveranciers

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

We proberen al geruimte tijd een aansluiting op gas en electra over te zetten van Nuon naar de Ned. Energie Maatschappij. Na telefonisch contact kwam de toezegging dat men de zaak zou regelen. Eerst op 29 april, daarna 2 mei, daarna 6 mei 2013 om 08.00 uur. Dhr. Siem van dit bedrijf zou het regelen en terug bellen.
Welnu, ze bellen nooit terug of regelen het niet. In ieder geval dreigt nu afsluiting door de netbeheerder omdat het overzetten nog niet is geregeld.

Desired solution:

Gewoon, doen wat je beloofd en de klant niet met de problemen laten zitten.

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent an email to NLE about your complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by NLE

Message from NLE

11 years ago - Geachte heer/mevrouw, Onlangs heeft u een klacht ingediend over onze dienstverlening. Om onze service voortdurend te verbeteren, ontvangen wij graag feedback van onze klanten. Uw klacht is in behandeling genomen en u zal op korte termijn bericht ontvangen over de vervolgstappen. Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Heeft u nog vragen? De medewerkers van onze Klantenservice staan graag tot uw beschikking, bereikbaar op werkdagen tussen 08:00 en 18:00 uur via 088-7307307 (lokaal tarief) en via www.nederlandenergie.nl Met vriendelijke groet, Team Klachtafhandeling Klantenservice NLE

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by NLE

Message from NLE

11 years ago - Geachte heer/mevrouw, Naar aanleiding van uw klacht met betrekking tot de aanmelding voor energie hebben wij telefonisch contact met u gehad. Wij zijn blij dat uw klacht naar tevredenheid is opgelost. Heeft u nog vragen? De medewerkers van onze Klantenservice staan graag tot uw beschikking, bereikbaar op werkdagen tussen 08:00 en 18:00 uur via 088-7307307 (lokaal tarief) en via www.nle.nl. Met vriendelijke groet, Team Tevreden Klanten Klantenservice NLE

NLE

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Op 28 mei 2013 hebben wij telefonisch contact gehad met dhr. Langelaar, de melder van de klacht. De energielevering is per 7 mei 2013 gestart op de zakelijke aansluiting. E-mailgegevens aan meneer doorgegeven voor de opgave van de meterstanden. Meneer is tevreden en wat hem betreft is de klacht afgehandeld.

All complaints of