My complaint:
Op 22 mei heb ik artikelen bij Zalando besteld. Deze werd op 25 mei via Selektvracht verzonden. Volgens de website zou de bezorger drie keer langsgeweest zijn met een pakketje, ook op 28 mei. Ik ben er echter de hele zaterdag voor thuisgebleven, maar er is NOOIT een bezorger langsgeweest.
Op 31 mei zou het pakketje afgeleverd zijn. Ik was niet thuis, dus ik verwachtte bij de buren. Bij thuiskomst zat er GEEN briefje in mijn brievenbus en wist GEEN van de buren van een pakketje af.
Ik heb het Kralingen-Crooswijk depot gebeld en deze vertelden dat het pakketje bij mijn bovenburen zou afgeleverd zijn. Dit is niet waar.
Ze zouden de bezorger nog dezelfde dag langssturen om dingen recht te zetten. Deze is NIET komen opdagen.
Ik belde ze de volgende dag weer en weer zou de bezorger langskomen. Deze kwam NIET.
Ik zit nu al meer dan 2 weken op mijn pakketje te wachten en begin het goed beu te worden. WAAR IS MIJN PAKKETJE?
Desired solution:
Mijn pakketje