Complaint: Komen gewoon niet langs!

user-52580 on 11 June 2011 about Selektvracht in category Koeriersbedrijven en post

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Op 22 mei heb ik artikelen bij Zalando besteld. Deze werd op 25 mei via Selektvracht verzonden. Volgens de website zou de bezorger drie keer langsgeweest zijn met een pakketje, ook op 28 mei. Ik ben er echter de hele zaterdag voor thuisgebleven, maar er is NOOIT een bezorger langsgeweest.

Op 31 mei zou het pakketje afgeleverd zijn. Ik was niet thuis, dus ik verwachtte bij de buren. Bij thuiskomst zat er GEEN briefje in mijn brievenbus en wist GEEN van de buren van een pakketje af.

Ik heb het Kralingen-Crooswijk depot gebeld en deze vertelden dat het pakketje bij mijn bovenburen zou afgeleverd zijn. Dit is niet waar.
Ze zouden de bezorger nog dezelfde dag langssturen om dingen recht te zetten. Deze is NIET komen opdagen.
Ik belde ze de volgende dag weer en weer zou de bezorger langskomen. Deze kwam NIET.

Ik zit nu al meer dan 2 weken op mijn pakketje te wachten en begin het goed beu te worden. WAAR IS MIJN PAKKETJE?

Desired solution:

Mijn pakketje

Message from from Klacht.nl

13 years ago - Complaint is picked up by Selektvracht

Message from from Klacht.nl

13 years ago - Complaint is solved by Selektvracht

Responded on 04 July 2011 at 14:57

Na meerdere malen aandringen heeft Zalando contact opgenomen met Selektvracht. Ze hadden een fout gemaakt, maar het pakketje nog steeds in hun bezit. Heb het alsnog ontvangen, een maand na verzending, dat wel.

Selektvracht

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Geachte heer/mevrouw,

Vervelend om te vernemen dat uw ervaringen met de dienstverlening van Selektvracht B.V. bij de bezorging van uw Zalando-bestelling niet goed zijn geweest.

Hopelijk is een en ander in tussentijd toch naar uw tevredenheid opgelost, al dan niet na tussenkomst van de verzender.

Om u eventueel toch nog van dienst te kunnen zijn vragen wij u contact op te nemen met de klantenservice van Selektvracht onder e-mailadres klantenservice@selektvracht.nl met vermelding in de subjectregel de volgende referentie "Klachtenoplossing.nl 20110611180855". Graag ontvangen wij in uw e-mail uw adres-en contactgegevens en indien mogelijk de pakketgegevens. Zodra wij uw e-mail hebben ontvangen zullen wij zo snel mogelijk contact met u opnemen om vervolgens met u naar een oplossing te gaan zoeken.

Vertrouwende u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

Met vriendelijke groet,

Selektvracht B.V. Team

All complaints of