My complaint:
Ik heb een klacht bij Vodafone lopen en heb Vodafone per brief aangeschreven. Ik heb een kopie van die brief aan de Autoriteit Consument en Markt (Voormalig OPTA) gestuurd met de vraag wat zij als autoriteit aan het gedrag van Vodafone doen en wat zij voor de consument doen. Volgens hun site: “De Autoriteit Consument en Markt is een onafhankelijke toezichthouder die zich sterk maakt voor consumenten en bedrijven”.
Het is inmiddels 5 weken geleden en ik heb nog steeds geen antwoord op mijn brief gekregen!!!! MAAKT ZICH STERK VOOR DE CONSUMENT????? Ik denk eerder voor BEDRIJVEN omdat ze daar aandelen in hebben. Waar blijf je eigenlijk als consument? Denk je gesteund te worden door een autoriteit. Amehoela, vergeet het maar. Als consument ben je de dupe van alles.
Desired solution:
Gewoon een schriftelijk antwoord op mijn brief en laten zien wat hun rol is en welke acties zij ondernemen tegen oplichtingspraktijken