My complaint:
Wij hebben voor september geboekt in het park Eifel.
Crisis is er voor iedereen ook wij moeten op de centjes letten, dus een e-mail gestuurd met de vraag of men een leuke prijs kon maken voor een driedaags dinerbuffet arrangement voor 2 personen. Werd ik dus gisteravond gebeld dat ik 15% korting zou krijgen en terug kan kijken op mijn online factuur. Daar staat dan een bedrag van €131,70, dus ik nogmaals op de site kijken en daar staat dus gewoon dat dit dus €21,95 per persoon kost met een minimum boeking van 2 dagen. 6 X €21,95 is dus € 131,70 waar is dan die 15% korting?
Email gestuurd dus en kreeg ik als antwoord dat die € 21,95 al incl. 15% korting zou zijn.
Wie wordt er nu voor de gek gehouden?
Als ik op de site van het Eifelpark ga kijken wat zo’n arrangement kost is het dus gewoon €21,95 p/p
Als men nu had gezegd wij kunnen u daar geen korting op geven had ik er vrede mee gehad, maar nu beloofd men 15% korting en berekent mij de prijs die normaal p de site staat van het Eifelpark
Desired solution:
De beloofde korting.