Complaint: Korting wordt niet verrekend

user-172870 on 10 April 2013 about KPN Internet in category Alles-in-1

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Sinds een maand ben ik (na een aaneenschakeling van fouten van KPN) aangesloten op glasvezel. Bij het afsluiten van het abonnement kreeg ik een paar maanden gratis PC-veilig, pluspakket en HBO-pakket.
Nu blijkt dat deze korting helemaal niet is verrekend en dat ik ruim zestig euro teveel heb betaald over 2 maanden. Telefoniste zegt dat het wel tot augustus (!!) kan duren voordat alles verrekend is.
De opbouw van de rekening is overigens zó rommelig dat ik denk dat veel mensen deze fouten niet eens zullen opmerken….

Desired solution:

Terugbetaling binnen 2 maanden.
Excuses van KPN.

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent an email to KPN Internet about your complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent reminder to KPN Internet to pickup complaint

All complaints of