Complaint: kortingskoupon voor 10 % korting op koffie

apvdhoek on 25 November 2013 about Makro in category Groothandels

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

dinsdag heb ik in de macro delft koffie gehaald. echter de toegestuurde bon voor 10 % op koffie werd niet geaccepteerd en er werd gezegd dat er op mijn pasje al gebruik was gemaakt hiervan. echter bij navraag thuis blijkt dit niet het geval.mijn klantnummer is 55-517446-3. mail ontvangen 15 november jl. van macro nederland.

Desired solution:

10 % korting op E 70 dus E 7

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent an email to Makro about your complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by Makro

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by Makro

Makro

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

De klacht is in behandeling genomen door het Customer Service Center. De klant wordt spoedig geinformeerd over de verdere afhandeling.

Makro Customer Service Center

All complaints of