Complaint: Kosten ten onrechte in rekening gebracht

user-76249 on 30 January 2012 about Youfone.nl in category Alles-in-1, Mobiele Telefonie

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Al eerder heb ik op deze site een klacht gemeld inzake Youfone. In het kort komt het erop neer dat Youfone tot 2 maal toe ten onrechte kosten in rekening heeft gebracht. Aangezien Youfone de belofte om de kosten terug te boeken niet nakwam, heb ik de betreffende factuur gestorneerd. Maar dan moet je administratiekosten betalen ad € 7,50. Dit frustreert mij enorm! Youfone maakt fouten, zegt toe dit te corrigeren, corrigeert vervolgens niet en als ik dan zelf het heft in eigen handen neem, moet je dus extra kosten gaan betalen.
Ik heb hierover ook een schriftelijke klacht ingediend bij Youfone op 5 december 2011. Schriftelijk, omdat Youfone aangaf deze klacht niet telefonisch of per mail in behandeling te kunnen nemen.
Tot op heden heb ik nog geen enkele inhoudelijke reactie ontvangen n.a.v. mijn klachten. Alleen maar een bevestiging van ontvangst en dat ik binnen 10 werkdagen reactie krijg (uiteraard zijn deze 10 dagen al lange tijd verstreken).
Ik heb mijn klacht ook gemeld op deze site en Youfone schrijft dan de standaard tekste: “opgepakt met de klant”. Maar Youfone heeft helemaal niets opgepakt!
Ik heb nog steeds mijn geld niet terug!
Denk goed na voordat je klant wordt bij Youfone want:
– ze rommelen veel met facturen
– gebrekkige helpdesk
– slecht bereikbaar (lange wachttijden bij telefonische helpdesk
– antwoorden van medewerkers op contactformulieren zijn verre van professioneel
– Youfone komt haar beloftes niet na

Desired solution:

- vergoeding SIM kosten
- vergoeding deblokkeringskosten
- vergoeding administratiekosten berekend door Direct Pay Services
- inhoudelijke reactie op m\\\'n klacht en niet de melding \\\"reeds opgepakt met de klant\\\"

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is picked up by Youfone.nl

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is solved by Youfone.nl

Responded on 06 February 2012 at 11:38

En wederom is mijn klacht NIET opgepakt. Ze geven op deze site aan dat ze dit met de klant hebben opgenomen maar het enige wat ze mij hebben laten weten dat ik een mail kan sturen naar Youfone! Ik vind het echt schandalig wat hier gebeurt! Ik zou nog liever telefonisch niet meer bereikbaar zijn dan bellen via Youfone.

Youfone.nl

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

individueel opgepakt met de klant.

All complaints of