My complaint:
Ik heb zonder dat ik het wist maandelijks al een tijdje 10 Europese Pesos extra kosten bij internetplusbellen in de vorm van het “plus pakket”en wil er zo snel mogelijk vanaf Ik kom echter opvallend vaak nooit verder op de KPN website dan:
“Er is een een fout opgetreden bij het verwerken van uw gegevens.
Wij verzoeken u het op een later moment nog eens te proberen.
Excuses voor het ongemak.”
Waarom kan er niet gewoon een e-mail gestuurd worden?
Door de jaren ben ik behoorlijk wanhopig over élke vorm van contact met KPN. De reden dat ik KPN heb is dan ook om niet van e-mail adres te veranderen en omdat ziggo etc. net zo erg zijn.
Desired solution:
1
Er beter en eerder van bewust zijn dat iemand van kpn bij mij het plus pakket opvoert zonder dat ik dat wil. Ligt waarschijnlijk allemaal aan mij, of zijn er meer mensen die dit ervaren? NB met mensen bedoel ik: KLANTEN.
2
een mogelijkheid om on line of anders onderdelen van abonnementen gemakkelijk op te zeggen, het is allemaal veel te duur t.o.v. ons inkomen en via de site valt er niet door heen te komen. Ben er nu meer dan een maand op tijdrovende wijze mee bezig.
3
Het liefst creditering met terugwerkende kracht. Ik heb hier nooit voor getekend en vraag me wederom af hoe ik er in Godsnaam aan gekomen ben.