Complaint: KPN dongel gehacked, hoge kosten!

user-136259 on 23 October 2012 about KPN Internet in category Alles-in-1

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

De zakelijke kpndongel van mijn broer/baas is waarschijnlijk gehackt.
Resultaat: een finkse rekening van meer dan €7.000 excl. btw.
wij gebruiken de dongel amper en gaan maandelijks niet meer dan een paar euro over het abonnement heen.
Toen de dongel niet meer werkte belde we met KPN en daar zeiden ze doodleuk dat ze hem geblokkeerd hadden omdat de kosten over de €7.000 exlc. btw heen waren gegaan.
En dat wij die rekening gewoon moeten betalen.
Dus wij kregen geen bericht van kpn dat de dongel geblokkeerd was maar moesten zelf bellen om daar achter te komen en ze hebben de dongel pas geblokkeerd bij €7.000!
Dit is gewoon te erg voor woorden!
En dan durfen jullie op de aanmeldbrief te zetten “ZORGELOOS internetten”
Ik heb inmiddels al op internet gezocht en daar vond ik meer van deze verhalen over jullie en daar lijkt het er op dat ze allemaal moeten betalen. en daar gaat het ook over bedragen rond de €10.000 !
Inmiddels hebben we aangiften gedaan van hacking en binnenkort start de politie waarschijnlijk een onderzoek.
Maar kpn kon hier niks aan doen zeiden ze!

Desired solution:

kwijtschelding van het bedrag en dat kpn een dongel al bij 500 euro blokkeerd ofzo want ik gun dit niemand toe!
Ook raar dat er geen lichtje gaat branden bij kpn als dit al vaker voorgekomen is!

All complaints of