Complaint: KPN Glasvezel kan glasvezel niet realiseren

user-144070 on 23 November 2012 about KPN Internet in category Alles-in-1

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Recentelijk overgestapt naar KPN Glasvezel. Vanaf dag 1 problemen. Ik heb heel kort (een dag) internet gehad, maar kon toen niet mijn diensten activeren. Gebeld hierover, dat zou men met een dag rechtzetten. Echter, vanaf dag 2 heb ik in het geheel geen verbinding met glasvezel meer. Ik bel nu dagelijks met KPN om het probleem op te lossen, maar men weet het zelf ook niet (meer). Er worden beloftes gedaan, zoals terugbellen voor een monteur, maar die worden niet nagekomen.

Als kleine zelfstandig ondernemer is het funest voor mij dat ik niet kan bellen en internetten. Voor dit argument is men geheel ongevoelig aangezien ik een consumentenaansluiting heb en geen zakelijke aansluiting. KPN impliceert dus dat zakelijke aansluitingen belangrijker zijn dan consumenten.

Samenvattend, KPN Glasvezel lijkt een mooi product maar is in werkelijkheid een draak van een product. Vooral de manier van oplossen, welke?, frustreert mij nog het meest. Ik zal dan ook niemand, zowel prive als zakelijk, aanraden om met KPN (Glasvezel) in zee te gaan!

Desired solution:

Ik ben tevreden als ik binnen 2 dagen een werkende aansluiting heb, ik mijn afgenomen diensten kan activeren en ik compensatie krijg.

All complaints of