Complaint: KPN heeft geen tijd nieuwe klanten aan te sluiten

user-172241 on 08 April 2013 about KPN Internet in category Alles-in-1

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Begin februari 2013 heb ik mij aangemeld als klant voor een alles in 1 glasvezelpakket via internet. Het verzoek hierbij was de aansluiting zsm te realiseren ivm beeindiging van ons andere abonnenment per 4 maart. Per direct kreeg ik de bevestiging per email. verder ontving ik niets. Ein februari heb ik gebeld met de klantenservice. Die wisten te vertellen dat het momenteel erg druk is en KPN maar een beperkt aantal aansluitingen per week mag realiseren. Ik zou op mijn beurt moeten wachten, maar hij heeft melding gedaan bij de planning dat het spoed is, we worden zo snel mogelijk gebeld door de panning.
Eind maart waag ik er toch maar weer een telefoontje aan. Een meneer probeerd mij direct door te zetten naar de planning, dit lukt niet, maar, er wordt mij verzekerd datde planning is ingelicht en ik die week, dan wel uiterlijk in de week na de pasen zal worden gebeld om een afspraak te maken voor de aansluiting door de monteur.
Vandaag heb ik de moed opgegeven, ik wil geen aansluitng meer waar ik eindeloos op mkoet wachten. De persoon bij de afdeling opzeggingen, heeft weinig inlevingvermogen in de reeds eerder gedane toezeggingen en zegt planning te bellen met het verzoek mij te bellen voor een afspraak. Ik geef aan dat we daar al eerder mee afgescheept zijn en dat ik nu een oplossing wil, daar ik ook niet eindeloos zonder tv, internet en telefoon wil zitten. Volgens deze meneer heeft KPN het recht om een klant een jaar lang te laten wachten op een aansluiting en hebben wij geen recht om dit op te zeggen, pas wanneer er na een jaar niet gelevert is. Vervolgens dreigt hij, omdat hij boos is, dat ik boos ben, om het volledige bedrag van 1 jaar per direct af te schrijven van onze rekening en het contract daarmee te beeindigen. Het enige wat ik heb laten blijken is de onmacht en dat ik nu een oplossing wil. de meneer aan de klantenservice is kort, boos en geagiteerd en vind mij, en zegt dat nog net niet een zeikert dat ik niet gewoon nog weken? maanden? op mijn beurt wil wachten. Wat te doen. Ik moet een oplossing hebben, ik kan niet zonder aansluiting blijven zitten wachten.

Desired solution:

ik wil niet meer wachten, ik wilde graag klant worden, maar op deze manier hoeft het van mij niet, zeker niet na het zeer onvriendelijke gesprek dat ik zojuist met een van uw medewerkers op de afdeling contracten had. Wat een nare manier van communiceren met de klant (meneer vond mij onklantvriendelijk????? uuhh was ik hier nou de klant??? Wat een ongelooflijk slechte manier van oplossen van een probleem, alsof jullie bij KPN zonder telefoon, internet en tv kunnen.........en dan dat dreigen.........ongelooflijk.....wat is dit voor een bedrijf en wat voor mensen zetten jullie aan de telefoon.
Ik ben niet bereid om welk bedrag dan ook te betalen voor het niet leveren van een dienst, maar diep in mijn hart, hoeft dit van mij beslist niet meer.

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent an email to KPN Internet about your complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent reminder to KPN Internet to pickup complaint

All complaints of