Complaint: KPN ik geef het op

user-120557 on 14 September 2012 about KPN Internet in category Alles-in-1

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Het verhaal gaat door. Na mijn vorige klacht relaas van een KPN dwaas waren we aangekomen op 9 augustus, helaas hield het hier niet op.

Inmiddels had ik een creditnota, zoals beloofd voor 40 euro gekregen voor het ongemak van de niet werkende afstandsbediening en de te weinig geleverde MB’s. Mooi! Nu nog wachten op de creditering van de periode van het standaard contract dat was overgegaan in glasvezel, 14 augustus tot 5 september.

Snel de KPN gebeld ivm de 2 experia boxen en 4 interactieve tv’s, helaas de koper afdeling kon niets voor mij doen, het contract was immers al over gegaan naar de glasvezel afdeling, dus die maar gebeld. Nou gelukkig konden zij mij helpen; ik kon een afspraak maken en dan kwam er iemand de spullen ophalen, Fijn! Ik ben er immers zo lang ze bij mij staan wel verantwoordelijk voor, maaaaaar er kon maar 1 item per keer opgehaald worden. Hoezo, ik heb hier een mooie doos waarin het glasvezelpakket is geleverd, dan stop ik toch de koper experiabox en de 2 interactieve tv’s daarin?? Nee zei de mevrouw van de KPN, we kunnen maar 1 item per keer ophalen dus ze komen tussen 16 en 18 uur, als deze is opgehaald, belt U opnieuw met ons om een nieuwe afspraak te maken voor het volgende item (weer 2 uur beschikbaar zijn) en dan als die is opgehaald, belt U weer voor een afspraak voor het ophalen van het laatste item.
KPN denkt zeker dat ik hier een soort distributiecentrum heb.

Daarnaast hadden we ook geen 50 MB, dus maar weer de klantenservice gebeld, nou je pakt een paperclip om de experiabox te resetten, want deze moet nog updaten. Mijn vraag is dat alles? Nee er moet ook nog bij de KPN een knopje om. Nou oke dan wanneer gaat dat om? Dan reset ik de box. De paperclip op aanwijzing gereset, helaas niets de box bleef op uit staan. Ja zegt de medewerker dat kan wel een uurtje duren, nou dan wacht ik wel. Ik heb 3 uur gewacht en niets. Dus weer gebeld, ja zegt de medewerkster we kunnen een monteur sturen maar als blijkt dat U iets fout heeft gedaan, dan moet U betalen. Nou zeg ik doe dan maar niet. Wonder boven wonder na een week hadden we 50 mb, zonder resetten. Zal het knopje dan wel geweest zijn!

We zijn er helaas nog niet, inmiddels komt er een factuur van de Digitenne….., dacht ik toch dat die 0 zou zijn, maar helaas, dus maar weer gebeld. Ja er komt nog een credietnota vanaf 7 augustus, hoezo vanaf 7 augustus? Op jullie eerste factuur van het koper staat toch het pakket gefactureerd vanaf 23 Juli, waarom dan ook niet de digitenne gecrediteerd vanaf 23 Juli? Domme vraag en voor de 2 euro die het scheelt, heb ik dit gesprek met de KPN maar afgerond om mijn zenuwen te sparen.

Vandaag de grootste verbazing…….. weer een factuur van de afdeling koper, dit keer voor de volgende periode 06 september tot 5 oktober???? Dus maar weer eens gebeld, gelukkig is de klantenservice gratis.
Ten eerste is de ter naam stelling foutief, ten tweede heb ik nu toch glasvezel??? En als ik U nu toch aan de lijn heb, hoe zit het met de creditering van de periode 23 Juli t/m 14 Augustus? Een erg onvriendelijke medewerkster (vreemd want voorheen waren ze toch best aardig) heeft een klacht aangemaakt, ik wordt as dinsdag tussen 08 en 10 uur gebeld.

En over klachten gesproken mijn brief aan KPN, Postbus 2547, 3500 GM Utrecht, klachtenservice van 30 Juli, is nog steeds niet beantwoord.

Ik hoop dat dit niet vervolgd wordt. De oplossing zoals door mij gevraagd in mijn eerste relaas, is er nog steeds niet, geleverd krijgen wat mij beloofd is. Wel heb ik de laatste medewerkster gevraagd of ik een factuur kon sturen voor alle uren die ik er mee bezig ben geweest. Haar antwoord; “factuur nee, U bent een prive klant”

Tevens had de KPN op dit forum aangegeven dat mijn klacht was opgelost, daar weet ik echter niets van.

Desired solution:

Nogmaals, geleverd krijgen wat mij verkocht is voor de prijs die mij aangeboden is met de functionaliteit en onderdelen zoals mij zijn aangeboden, voordat ik het contract afsloot. Copie chat aanwezig.

All complaints of