Complaint: KPN internet + bellen basis

user-80105 on 15 January 2012 about KPN Internet in category Alles-in-1

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Wij zijn sinds 23 december afgesloten van internet + bellen door een medewerker van de klantenservice KPN.
Wij kwamen er achter dat wij 2 abonnementen betaalde bij KPN.eerst dacht ik nog dit is van een telefoon met voicemail,hiervoor betaalde we een aantal euro’s in de maand.( maar sinds de laatste maanden was het bedrag flink verhoogd) maar na alles uitgezocht te hebben bleek dit een oude e-mailadres te zijn die wij al een paar jaar niet meer gebruiken. wij waren toen bij HetNet dat is toen over gegaan naar KPN Planet.( abonnement internet+bellen).
Wij hebben toen gebeld met KPN klantenservice om het oude e-mailadres te beëindigen.Na aan te geven ( totaal 4 keer) bij deze medewerker dat hij ons vaste abonnement Internet+bellen moest laten staan om dat we dit abonnement gebruiken voor internetten en bellen.
Deze jongeman begreep het en zou het in orde maken, maar wat gebeurde er ruim een week na gebeld te hebben, hebben ze ons overal van afgesloten en kunnen we niet meer bellen en internetten.Daarna na afsluiting meteen met mobiel gebeld waarom wij afgesloten waren,wat bleek die jongen had alles op gezegd.
Wij zijn nu ruim 3 weken verder en KPN heeft nog steeds niks gedaan, ook hebben we al een aantal brieven gestuurd, diverse malen gebeld,mailen shatten maar er gebeurd niks we staan niet eens aangemeld voor een aansluiting in hun computer, ook willen ze niks op papier zetten dat we een aansluiting krijgen. Dus met andere woorden KPN doet niks, maar wel onder tussen alle bedragen van abonnementen van onze bankrekening afschrijven.
Wij weten ondertussen niet meer wat we moeten we kunnen niet bellen en niet internetten, alleen bij andere mensen.Ondertussen zijn we al een kapitaal kwijt aan mobiel bellen na KPN.
Door een fout van een medewerken worden wij hier voor gestraft en komt KPN niet met een oplossing.
Dit is nog maar een verkorte versie van het hele verhaal.

Desired solution:

Zo spoedig mogelijk weer een aansluiting abonnement internet+bellen met behoud van onze telefoonnummer en geen aansluit kosten, plus een vergoeding voor gemaakte kosten

All complaints of