Complaint: KPN levert geen of slechte service

user-159831 on 11 February 2013 about KPN Internet in category Alles-in-1

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

De aansluiting van KPN was een heel avontuur. Telefonisch en via de handleidingen was er niet uit te komen. Uiteindelijk was er na enkele dagen pas een monteur.
Deze heeft de verbinding hersteld/gemaakt maar moest daarvoor wel 2,5 uur op en neer reizen vaan aansluiting, maar wijkkast en centrale.
Uiteindelijk werkte alles. Na twee dagen viel de telefoon uit, na 4 dagen het internet en lag alles er weer uit.
Dagelijks gebeld, vriendelijke mensen bij de helpdesk, maar telkens andere antwoorden!
Nu is het probleem weer bij een monteur aangeland, er vind nauwelijks tot geen communicatie plaats en als je zelf niet belt gebeurt er niets.

Desired solution:

Communicatie, herstel van de verbinding en een vergoeding voor alle ellende.

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent an email to KPN Internet about your complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent reminder to KPN Internet to pickup complaint

All complaints of