Complaint: KPN medewerkers adviseren bij klacht de media op te zoeken.

user-40327 on 17 June 2013 about KPN Internet in category Alles-in-1

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Wij hebben internet via KPN, dat ging goed tot KPN een brief stuurde dat het in het vervolg via automatische incasso ging. Ik wil dat niet en heb de helpdesk gebeld en gezegd dat ik het raar vond dat er niet eerst toestemming wordt gevraagd voor automatische incasso. Als u dat niet wilt zei de medewerker dan regel ik wel even intern dat u het gewoon kunt overmaken. Op het einde van het gesprek vertelde die meneer dat het geregeld was.
Tot mijn verbazing werd het de maand daarop weer afgeschreven, ik heb het terug geboekt en kreeg binnen een dag een mail dat de automatische incasso was mislukt. Maar ik kon niet reageren op die mail, het valt me op dat je dat bijna nooit kunt bij die grote bedrijven, ze zijn zo verschrikkelijk arrogant.
Ik ben naar de site van KPN gegaan en na lang zoeken heb ik wat gevonden waarin ik eindelijk een reactie kon plaatsen.
Vanmorgen werd ik gebeld door een medewerker van KPN, “u bent boos?” was de vraag. Ik heb het probleem verteld en kreeg als antwoord dat ze dat niet kunnen regelen, er zijn meer mensen met dezelfde klacht en als we dit aankaarten bij “de hoge heren” krijgen we als antwoord dat die mensen hun abonnement maar op moeten zeggen. Dus de KPN geeft geen zier om hun klanten vroeg ik, u loopt ook tegen een muur aan, maar u kunt wel de praatjes van boze klanten aanhoren. Dat ben ik met u eens was het antwoord, ik kan u alleen maar adviseren de automatische incasso stop te zetten en wachten op de nota en dan zelf overmaken. En anders adviseer ik u om de media op te zoeken.
Het is toch idioot dat medewerkers van KPN zelf het advies geven om de media op te zoeken, dan ben je volgens mij ten einde raad als medewerker. Leuke werkgever is KPN, neemt niet alleen zijn klanten niet serieus maar het personeel ook niet.

Desired solution:

Ik wil geen automatische incasso!!!

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have posted a tweet about your new complaint about KPN Internet

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent an email to KPN Internet about your complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have posted reminder on Twitter to remind KPN Internet to pickup complaint

All complaints of