Complaint: KPN medewerkers slecht op de hoogte

user-151555 on 05 January 2013 about KPN Internet in category Alles-in-1

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Sinds we de V8 Experia box hebben, alleen maar ellende!!!!! Omdat de tuner van de tv boven niet goed werkte (storingen) ontvingen we een nieuwe tuner van KPN. Vervolgens bleek dat deze tuner niet werkte met de ‘oude’ router. Dus nieuwe router gekregen: de V8 Experia box. Vanaf het begin werkt internet op de PC zeer slecht (trage verbinding, verbinding wordt regelmatig verbroken), werkt internet op de laptop vrijwel niet! én is online gamen bijna onmogelijk omdat om de haverklap de melding ‘connection interrupted’ verschijnt. Inmiddels vele malen telefonisch contact gehad met KPN en naar de KPN shop geweest. De ene medewerker vertelt weer een héél ander verhaal dan de andere en geen enkele ´oplossing´ werkt tot nu toe. Men roept maar wat. De ene medewerker voert wat acties zoals het wijzigen van het NAT type in 2. Geen resultaat. Een volgende medewerker schakelt UPnP in en koppelt het MAC-address aan het IP-adres. Geen resultaat. Weer een andere medewerker geeft het advies een kabel aan te sluiten. Ja hoor, de volgende tekst op KPN.nl moet je blijkbaar niet al te serieus nemen: ‘Met de KPN Experia Box kan je draadloos internetten. De KPN Experia Box maakt gebruik van de nieuwste Wi-Fi technologie, de zogenaamde 802.11 Super-G variant. Je hebt dan geen last van storende draden door het huis en overal toegang tot internet’. Toch maar een kabel aangeschaft van 20 euro. Helaas: nog steeds geen resultaat. De geconsulteerde medewerker in de KPN shop roept vervolgens: ´welnee, je kunt wel 10 apparaten aansluiten, draadloos!, dat moet geen enkel probleem zijn. Misschien moet u maar een monteur bellen en alles laten aansluiten! Natuurlijk. Dán komen we tot een ontdekking: als de pc niet aanstaat, verloopt het online gamen, ook zonder kabel van 20 euro, uitstekend! (overigens werkt in de tussentijd zowel pc als laptop nog steeds abominabel.., maar dat terzijde, men heeft daarvoor blijkbaar in het geheel geen oplossing). Omdat dat toch te zot voor woorden is, bellen we wéér met KPN. De sympathieke dame zegt:’ik kan u niet helpen’, u moet naar KPN glasvezel gaan, en mbv de zoekfunctie kijken hoe u een spelcomputer moet aansluiten. Tja, en daar krijg je weer het hele riedeltje te zien van ´UPnP aanzetten, MAC-adress koppelen aan IP-adres etc. Toen hebben we de (ik geef het toe, ietwat ongeduldig van ons) de dame maar vriendelijk bedankt en de verbinding verbroken.

Wat een droevige bedoening die KPN….

Desired solution:

Zorg dat we probleemloos draadloos kunnen internetten op pc én laptop én online kunnen gamen (tegelijkertijd graag) en maak daarmee waar hetgeen u de consument voorspiegelt!

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent an email to KPN Internet about your complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent reminder to KPN Internet to pickup complaint

All complaints of