Complaint: KPN weigert omzetting

user-203815 on 07 October 2013 about KPN Internet in category Alles-in-1

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

We hebben al een paar weken problemen met het internet. Verschillende malen al monteur gehad aan huis. Monteur geeft ten eerste al aan dat we op een andere centrale kunnen aangesloten worden voor sneller internet, wat we ook al heel graag willen. monteurs willen het omzetten. Alleen de afdeling die er over gaat weigert het door te voeren omdat we te ver weg wonen. We zitten nu op ongeveer 6,5km van de centrale dan 2,4km en de kabel loopt doorsnede kast heen. Maar de afdeling weigert ook door te verbinden naar de leidinggevende die er over gaat. Maar wel hoge rekeningen vragen voor het internet die we niet krijgen. Afdeling weigert de klant te helpen is dit nou de service van KPN. Het kan wel maar we doen het niet ivm met de afstand. De afstand word kleiner ik snap het probleem niet en wij als klant krijgen sneller internet.

Monteurs zijn vriendelijk. Mensen aan de telefoon zijn bot en denken niet mee. En in ons gebied is KPN ook de alleen aanbieder.

Desired solution:

De oplossing is voor ons de omzetting naar de centrale op de buitenring noordhorn van gemeente zuidhorn. Zodat we de betaalde mb's die we moeten kunnen krijgen ook werkelijk krijgen. Nu net 1mb terwijl we 8mb moeten kunnen krijgen misschien wel meer.

Message from from Klacht.nl

10 years ago - We have posted a tweet about your new complaint about KPN Internet

Message from from Klacht.nl

10 years ago - We have sent an email to KPN Internet about your complaint

Message from from Klacht.nl

10 years ago - We have posted reminder on Twitter to remind KPN Internet to pickup complaint

All complaints of