Complaint: kpn zakelijk verhuizing

user-165848 on 08 March 2013 about KPN Internet in category Alles-in-1

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

op 01-12-2012 ben ik verhuist met de zaak. Op 21-12-2012 hebben ze de aansluiting verhuist, maar naar een verkeerd pand. Nu blijkt dat ik geen isra punt heb, dus dit aangevraagd . onder tussen 4 maanden verder nog geen telefoon en internet aansluiting . 6 monteurs verder zou er 13-03–2013 dan eindelijk de kabel worden gegraven voor het isra punt, Word gisteren 0m 16.50 uur gebeld dat dit weer niet door gaat.Onder tussen ben ik al 4 maanden niet te bereiken voor mijn klanten en sta op het punt van failliet te gaan. Kpn stuurd me van het kastje naar de muur . ze schrijven wel gewoon de kosten af van mijn rekening.

Desired solution:

Ik zou graagb mijn aansluiting (israpunt) willen .Ook wens ik finacieel te worden gecompenceerd voor het verlies van opdrachten en de uren dat ik heb moeten wachten op monteurs en aan de telefoon zitten

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent an email to KPN Internet about your complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent reminder to KPN Internet to pickup complaint

All complaints of