Complaint: 067364444400 blijft maar bellen;

user-116816 on 21 July 2012 about KPN Internet in category Alles-in-1

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

wanneer houdt dit op?

Desired solution:

dat het ophoudt binnen redlijke tijd

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is picked up by KPN Internet

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is solved by KPN Internet

Message from from Klacht.nl

12 years ago - User added a review about the solution that KPN Internet posted

KPN Internet

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Beste heer, mevrouw van Wettum,

Dank voor uw bericht, vervelend dat u hinder ondervindt van het door u genoemde nummer. Dit nummer betreft de sms centrale van KPN en geeft aan dat er een sms op u staat te wachten. Dit wordt tot maximaal 72 uur aangegeven. U kunt deze meldingen voorkomen door het desbetreffende nummer op te slaan in uw interne telefoonboek van uw telefoon.

Ik vertrouw erop u voldoende geïnformeerd te hebben.

Met vriendelijke groet,
Allart
KPN Webcare Specialist

U kunt ons webcare team en de KPN klantenservice ook bereiken via ons Forum (http://forum.kpn.com), Twitter (http://www.twitter.com/kpnwebcare), Facebook (http://www.facebook.com/kpn)
en onze gratis telefoonnummers: http://www.kpn.com/altijdbereikbaar.htm.

All complaints of