Complaint: 3e keer afspraak niet nagekomen. Geen monteur geweest!

user-166332 on 11 March 2013 about KPN Internet in category Alles-in-1

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Op 25 februari zou er een monteur langs komen tussen 8.00 en 12.00 uur. Na 13.00 uur geen monteur geweest, gebeld met KPN. KPN biedt excuses aan er bleek iets fout te zijn gegaan. Diezelfde dag was ik al afgesloten van Ziggo, dus geen TV, geen telefoon en geen internet !!! Nadat ik dit had verteld en na excuses van hun kant, lieten zij mij toch weer wachten tot 7 maart (volgende afspraak) ondanks het feit dat ik internet plus een tweede telefoonnummer ook zakelijk nodig heb.
Verleden week belde ik om in de tussentijd het tweede telefoonnummer te laten doorschakelen naar mijn mobiele (wat ook weer niet ging want eerst moest de monteur langs zijn geweest) en toen bleek dat er helemaal niets in hun systeem stond van een afspraak op 7 maart. Toen werd er vervolgens weer een nieuwe afspraak gemaakt (de 3e inmiddels!!!) voor 11 maart (vandaag dus), tussen 8.00 en 12.00 uur. Na twaalven weer geen monteur geweest dus ik weer bellen. KPN medewerker vertelt mij dat de monteur vanmorgen aan de de deur is geweest, 3 x gebeld heeft en een briefje heeft achtergelaten in de brievenbus. 1. Er heeft definief NIEMAND aangbeld vanmorgen. 2. Er ligt ook geen briefje in de bievenbus!!! Dan krijg je toch wel een vervelende smaak in de mond! Als er bij KPN tot 3 x toe een fout wordt gemaakt en het wordt op deze manier afgehandeld dan vraag ik mij af waar we mee bezig zijn.

Desired solution:

Vandaag nog een monteur want dit is gewoon schandalig en wij zitten al 2 weken zonder TV, telefoon en en internet!

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent an email to KPN Internet about your complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent reminder to KPN Internet to pickup complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by KPN Internet

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by KPN Internet

Message from from Klacht.nl

11 years ago - User added a review about the solution that KPN Internet posted

Comment by poster of the complaint

11 years ago - Hallo Ivette ik wilde even vragen hoe ik mijn kosten krijg vergoed die ik in de tussentijd heb gemaakt? O.a. een abonnement op een dongel moeten nemen en zeer veel mobiel moeten bellen.

KPN Internet

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Beste stress,

Inmiddels heeft u weer een verbinding. Mijn collega Ronald heeft uw klacht opgepakt via een van onze andere kanalen.

Ik raad u aan om uw vragen en klachten in vervolg via een van de volgende kanalen te stellen:

www.twitter.com/kpnwebcare
www.facebook.com/kpn
www.kpn.com/forum

Mocht er wat zijn, wij horen graag van u.

Met vriendelijke groet,

Ivette
KPN Webcare Specialist

All complaints of