Complaint: 5 x ten onrechte innen van 33,95 na verhuizing en afsluiting en weigering om het gehele bedrag terug te betalen

user-78342 on 05 January 2012 about KPN Internet in category Alles-in-1

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

In juni 2011 heb ik een verhuisbericht gestuurd naar de KPN
Ik ben van adres 3244XH 35 Nieuwe TOnge verhuisd naar 3255LV 61A-25 Oude TOnge. Per 27 juli ben ik na navraag uitgeschreven op mijn oude adres. Ik vroeg internet aan op mijn nieuwe adres. Er werd mij gezegd dat dat niet mogelijk was (adres stond foutief genoteerd onder 3255 LV H25. Het heeft bijna 3 maanden geduurd voor het gelukte een goede internetaansluiting te krijgen vanwege het verwisselen van de letter 61H 25 zoals het adres bij kpn bekend stond (maar dit is niet een bestaand adres), dus moest dat veranderd worden in 61A 25. Ik betaal voor die aansluiten op 61a 25 Oude tonge € 25 plus € 9 digitenne. Dit alles heeft mij een tig keer bellen gekost naar kpn (gemiddeld per gesprek een half uur! en een mobiele rekening van vodaphone van 164 euro!

Nu ontvang ik opeens per 23 dec een bericht dat mijn abonnement beeindigd is. Dit is gestuurd naar het oude adres 3244 XH 35.
Ongerust en verbaasd kijk ik mijn incasso bedragen na en zie tot mijn ontzetting dat KPN nog steeds vanaf juli maandelijks een bedrag van 33.95 eur afhoudt voor mijn oude adres 3244 XH 35 terwijl ik daar al een half jaar niet meer woon en bij navraag bij kpn, ook alles al afgesloten is.
Ik eis mijn geld terug bij een van de medewerkers, mevr Boskert. Zij zegt mij toe dat ik vanaf aug 2011 5x 33.95 terug krijg en 50 dispensatie voor alle trouble, maar ik moet even opnieuw bellen naar de klantenservice want zij kan niet doorverbinden. ( ik hang al 33 min aan de lijn) Ik bel op nieuw en na weer 13 min zegt de dame dat ze maar 3 maanden mag terugbetalen.

Dit pik ik niet
Is dit normaal? gewoon stelen als de klant even niet oplet?

Desired solution:

Ik eis derhalve mijn geld terug vanaf augustus plus de toegezegde 50 eur van mevr boskert.

Mijn klantnummer is: KN: 000002135538554
22248077
Mijn rekeningnummer is:9593941
Mijn emailadres akmoerman@hotmail.com
tel 0627033206

All complaints of