Complaint: 8 annuleringsdagen

user-77686 on 03 January 2012 about KPN Internet in category Alles-in-1

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Een maand geleden heb ik een abonnement afgesloten in hi uttecht. Echter
Is dit abonnment te duur voor mij en ben ik naar hi zoetermeer gegaan om deze te annuleren( dit was binnen de 8 wettelijke dagen) ik ben toen naar huis gegaan in de waan dat alles opgezegd is. Maand later wordt er 65 euro van mijn rekening afgesvhreven. Dus ik bel met grote verbazing de klantenservicr krijg ik n beidehandtje aan de telefoon die zegt dat ik in utrecht moest annuleren en dat het mn eigen schuld is. Dit gaat toch nergens over. Nu is mijn abonnement nog actief en betaal ik 65 euro voor iets wat ik niet heb. Omdat ik dacht dat ik alles had ingelevrrd had ik bij tmobile al een abonnrmrnt genomen(veel goedkopere) door jullie toedoen zit ik aan 2 abonnementen van 2 jaar!

Desired solution:

In iedergeval abonnementsvorm verlagen zodst het betaalbaar wordt voor mij

All complaints of