Complaint: abonnement wordt steeds op verkeerd adres geleverd.

user-187818 on 06 July 2013 about KPN Internet in category Alles-in-1

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

1) Al een aantal dagen wacht ik op abonnement. Telkens wordt er een verkeerd adres getracht te leveren. Dit heb ik vele malen laten weten per mail en per telefoon. Desondanks blijven ze leveren op een FOUT adres en blijf ik gebonden aan prepaid: wat VEEL te veel geld kost!
2)medewerkster heeft via mijn opwaardeerbon 20 euro bijgeschreven bij prepaid. maar toen kreeg ik niet 12,50 die je normaliter krijgt bij ophoging abonnement.

Desired solution:

1)VANDAAG LEVERING OP JUISTE ADRES
2) 12,50 bijgeschreven op mijn nummer!

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have posted a tweet about your new complaint about KPN Internet

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent an email to KPN Internet about your complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have posted reminder on Twitter to remind KPN Internet to pickup complaint

All complaints of