Complaint: abusenet

user-131748 on 04 October 2012 about KPN Internet in category Alles-in-1

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

ben sinds maandag 1 okotber afgesloten en weet niet waarom+ procedure ter oplossing afgewikkeld maar na 4 dagen nog steeds niet uit quarantaine gehaald. Tig keer gebeld en je krijgt alleen maar een grote mond van de kpn telefonisten en de laatste heeft zelf opgehangen. bizarre situatie.

Desired solution:

alle contracten met kpn verzamelen en opzeggen en naar een andere leverancier gaan

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by KPN Internet

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by KPN Internet

Message from KPN Internet

11 years ago - Beste, Indien je verbinding in quarantaine is gezet kan enkel de afdeling Abuse je via de mail assisteren. Zie: http://kpn-customer.custhelp.com/app/answers/detail/a_id/13873 Let op: De Klantenservice heeft geen invloed op werkwijze van de Abusedesk. Bellen met de Klantenservice bespoedigt het ongedaan maken van een blokkade dus niet. Algemene info over Abuse vind je hier: http://www.kpn.com/prive/service/veiligheid/abuse.htm Met vriendelijke groet, Binne

KPN Internet

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

De Klantenservice heeft geen invloed op werkwijze van de Abusedesk. Bellen met de Klantenservice bespoedigt het ongedaan maken van een blokkade niet.
Op: http://kpn-customer.custhelp.com/app/answers/detail/a_id/13873 staat meer info t.a.v. wat te doen als je verbinding in quarantaine is.

All complaints of