Complaint: Activatiecode Spotify

user-97019 on 16 April 2012 about KPN Internet in category Alles-in-1

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

In december is klanten een premium account t.w.v. 9,95 euro aangeboden. Omdat ik reeds een free Spotify account had, waren er problemen om Spotify premium te activeren, waarbij de oorspronkelijke activeringscode niet meer gebruikt kon worden. Ik heb inmiddels 5 maal langdurig gebeld, ben 4 maal bij KPN in de winkel Maastricht geweest. Men beloofde dat ik door de technische dienst teruggebeld zou worden (is nooit gebeurd) of dat ik de activeringscode binnen 10 dagen opgestuurd zou krijgen, hetgeen 1 keer foutief gebeurd is, een gebruikersnaam zonder activeringscode, waarbij ik in mijn free spotify account terecht kwam. Vrijdag 6 april jl. ben ik weer naar KPN Maastricht geweest. Medewerkers in de winkel konden mij niet helpen, maar hebben mij in de winkel laten bellen, omdat elk telefoontje 10 eurocent per minuut kost en je gemiddeld al gauw 10 minuten aan de lijn bent. Voor de zoveelste maal alles uitgelegd en dat ik met mijn dure abonnement (115 euro p.m.) toch wel gebruik van Spotify zou mogen maken. Weer werd mij beloofd dat ik binnen 10 dagen de activeringscode in mijn bezit zou hebben. Het is inmiddels 16 april. Ik zal gisteren in het forum van Radar, dat dit in januari en februari aan de orde is geweest, dus denk ik niet dat ik de enige ben.

Desired solution:

Het opsturen van een activeringscode, hetgeen toch niet zo moeilijk moet zijn. Ik denk dat er bij zo'n grote onderneming als KPN teveel langs elkaar heen wordt gewerkt.

All complaints of